Wednesday, June 1, 2011

KOMPUTER KUCING

Sudah lama saya tak bercerita mengenai sains. Kali ini mari saya berkongsi satu fakta menarik mengenai kucing!
Saya memang seorang penggemar kucing. Dari zaman kanak-kanak lagi, pasti tidak dapat beralah dari kucing! Apakan daya, gaya hidup seperti keluarga nomad dahulu tidak mengizinkan saya untuk memelihara kucing.Di sini juga, ramai sahabat-sahabat yang memelihara kucing. Saya juga ingin, namun saiz bilik yang memuatkan 2 orang manusia sahaja sudah cukup sendat, usah kepingin hendak menambah satu lagi hidupan di dalam bilik ini. Menzalimi kucing itu sahaja.
InshaAllah, tahun depan, bila sudah dapat bilik yang lebih besar, saya akan cuba memelihara kucing pula. Itu pun, bergantung kepada roomate saya lah nanti!
Ok, terlebih dahulu, fakta mengenai kucing. Di satu bahagian nanti baru saya akan kupas mengenai kucing dalam perspektif Islam.

No comments:

Post a Comment